logo WIJNJOURNAAL groen

POSITIEVE ONTWIKKELINGEN VOOR VINOVISION PARIS

door | 26 feb 2018 | Nieuws, Redactie

Een succesvolle tweede editie van de VinoVision Paris, de internationale vakbeurs voor Cool Climate wijnen, georganiseerd door Comexposium en de vakverenigingen voor wijnproducenten uit de regio’s Val de Loire, Champagne, Bourgogne, Beaujolais en de Elzas, vond plaats van 12 t/m 14 februari jl. in Parijs. De goede resultaten van de VinoVision Paris 2018 dragen bij aan vele positieve ontwikkelingen voor de volgende beurseditie, van 10 t/m 12 februari 2019 in Parijs, wanneer de VinoVision Paris voor het eerst gezamelijk plaatsvindt met Vinisud, de mondiale vakbeurs voor mediterrane wijnen.

Ruim 5.500 vakbezoekers werden gedurende drie dagen op de vakbeurs verwelkomd door 350 exposanten met 5.000 wijnen: 45% uit de Val de Loire, 20% uit de Champagne, 15% uit de Bourgogne, 15% Beaujolais en 3% uit de Elzas.

De VinoVision Paris vormde voor alle wijnprofessionals een ideaal platform voor het introduceren van nieuwe concepten, zoals de nieuwe visuele identiteit van de ‘Champagne de Vigneron’ of het nieuwe ‘Inter Beaujolais’ communicatieplatform: #Beaujonomie.

“Dit jaar zijn we bijzonder tevreden met de stijging van het aantal internationale bezoekers, met de volgende top-3 landen: het Verenigd Koninkrijk, België en de Verenigde Staten”, aldus Chantal De Lamotte, beursmanager van de VinoVision Paris.

Voor meer beursinformatie www.vinovisionparis.com

Meer nieuws

FavorFlav Food Top 100 op 17 maart

FavorFlav Food Top 100 op 17 maart

Wie wordt dé foodheld van 2025?Culinair platform FavorFlav, dat dit jaar 10 jaar bestaat, presenteert op maandag 17 maart de jaarlijkse FavorFlav Food Top 100 van de movers & shakers van de Nederlandse gastronomie. De lijst wordt bekend gemaakt tijdens...

Lees meer
logo svbe
logo wijncursussen.nl
logo nix
Share This