Deze maand is een interview in Proefschrift gepubliceerd met Mathias Chini-Germain, Exportmanager Europa van Interloire. Het interview vond plaats in de keuken van restaurant Vermeer in Amsterdam. Er werden een vijftiental Loirewijnen geproefd bij heerlijke gerechtjes van chef Chris Naylor. “Onze wijnen zijn nergens ter wereld te kopiëren, want de bodems zijn uniek.” In het interview laat Mathias vooral zien dat de Loirewijnen enig in hun soort zijn en dat zij alle hypes en structurele trends moeiteloos aankunnen. “Bij jullie zijn het vooral de vrouwen tot 35 jaar die onze wijnen kopen. Want net als die vrouwen, zijn onze wijnen speels, zuiver en licht. We redeneren vanuit de behoefte van die consumenten.” Lees hier het hele artikel.
‘s-Hertogenbosch bekroond tot Horeca Hoofdstad van Nederland 2025
Leeuwarden is het voordeligstSmaken verschillen, maar cijfers liegen niet: ’s-Hertogenbosch is dé Horeca Hoofdstad van Nederland! Uit onderzoek van Maxilia, specialist in bedrukte promotieartikelen en relatiegeschenken, blijkt dat de Brabantse hoofdstad de...