Wines of South Africa (WoSA) heeft sinds vorige week een gedurfde nieuwe wereldwijde merkidentiteit. Tijdens CapeWine 2025 werd “There’s Sunshine Inside” geïntroduceerd. Deze energieke positionering vangt de essentie van Zuid-Afrikaanse wijn – levendig, veerkrachtig en bruisend van optimisme.
Meer dan slechts een slogan, belichaamt “There’s Sunshine Inside” de Zuid-Afrikaanse geest: de warmte van zijn mensen, de rijkdom van zijn cultuur en de schittering van zijn wijnen. Gecreëerd onder overvloedige zonneschijn en op diverse terroirs, leveren Zuid-Afrikaanse wijnen krachtige fruittonen, frisse zuren en een onmiskenbaar gevoel van herkomst. Ze weerspiegelen een sector die floreert door innovatie, duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit in een concurrerende mondiale markt.
Deze dynamische rebranding omvat een nieuw zonnig logo, levendige visuele uitingen en een eenduidige boodschap die in 2026 wereldwijd zal worden uitgerold. Vanaf vandaag is de vernieuwde merkidentiteit al te ontdekken op de website en sociale mediakanalen van WoSA, met handelsgerichte activaties die later volgen.
Bekijk de nieuwe WoSA Brand Video om het concept tot leven te zien komen en hef het glas op Zuid-Afrikaanse wijn – waar elke slok straalt van belofte. There’s Sunshine Inside.
Over WoSA
Wines of South Africa (WoSA) is een non-profitorganisatie die de export van alle Zuid-Afrikaanse wijn in belangrijke internationale markten promoot. Naast het hoofdkantoor in Stellenbosch, Zuid-Afrika, heeft WoSA ook kantoren in Johannesburg, Engeland, Canada, de VS, Zweden, China, Nederland en Duitsland.
Bezoek voor meer informatie www.wosa.co.za of volg ons via LinkedIn, Instagram of Facebook