logo WIJNJOURNAAL groen

Wines of South Africa lanceert sprankelend nieuw merk: “There’s Sunshine Inside”

door | 15 sep 2025 | Internationaal

Wines of South Africa (WoSA) heeft sinds vorige week een gedurfde nieuwe wereldwijde merkidentiteit. Tijdens CapeWine 2025 werd “There’s Sunshine Inside” geïntroduceerd. Deze energieke positionering vangt de essentie van Zuid-Afrikaanse wijn – levendig, veerkrachtig en bruisend van optimisme.

Meer dan slechts een slogan, belichaamt “There’s Sunshine Inside” de Zuid-Afrikaanse geest: de warmte van zijn mensen, de rijkdom van zijn cultuur en de schittering van zijn wijnen. Gecreëerd onder overvloedige zonneschijn en op diverse terroirs, leveren Zuid-Afrikaanse wijnen krachtige fruittonen, frisse zuren en een onmiskenbaar gevoel van herkomst. Ze weerspiegelen een sector die floreert door innovatie, duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit in een concurrerende mondiale markt.

Deze dynamische rebranding omvat een nieuw zonnig logo, levendige visuele uitingen en een eenduidige boodschap die in 2026 wereldwijd zal worden uitgerold. Vanaf vandaag is de vernieuwde merkidentiteit al te ontdekken op de website en sociale mediakanalen van WoSA, met handelsgerichte activaties die later volgen.

Bekijk de nieuwe WoSA Brand Video om het concept tot leven te zien komen en hef het glas op Zuid-Afrikaanse wijn – waar elke slok straalt van belofte. There’s Sunshine Inside.

Over WoSA
Wines of South Africa (WoSA) is een non-profitorganisatie die de export van alle Zuid-Afrikaanse wijn in belangrijke internationale markten promoot. Naast het hoofdkantoor in Stellenbosch, Zuid-Afrika, heeft WoSA ook kantoren in Johannesburg, Engeland, Canada, de VS, Zweden, China, Nederland en Duitsland.

Bezoek voor meer informatie www.wosa.co.za of volg ons via LinkedIn, Instagram of Facebook

Meer nieuws

ProWein Düsseldorf 2026 compact and efficient

ProWein Düsseldorf 2026 compact and efficient

Photo: © Messe Düsseldorf / ProWein Düsseldorf / New key visual of the ProWein campaign “Cultivate the visionary in you!”Call to the industry: Cultivate the visionary in you!“‘Shape, Create, Elevate are the three buzzwords we aim to align our future...

Lees meer
Vier nieuwe leden voor The Food & Wine Republic

Vier nieuwe leden voor The Food & Wine Republic

Dit najaar zijn er vier nieuwe wereldwijde bureaus  aangesloten bij The Food & Wine Republic: PCATS Comunicació uit Spanje, Winelab Agency uit Denemarken, FIVESTAR PR uit Zuid-Afrika en Grapevine uit Australië. Dit betekent dat het netwerk voortaan...

Lees meer
Genomineerden Horecava Awards 2026 bekend

Genomineerden Horecava Awards 2026 bekend

Dit zijn de meest opvallende innovatiesHet is zover: de genomineerden voor de Horecava Awards 2026 zijn bekend! Deze 25e editie zet opnieuw baanbrekende oplossingen, slimme verbeteringen en duurzame ideeën in de schijnwerpers. Alle innovaties hebben een...

Lees meer
logo SVBE
logo SVBE
logo-wijncursussen.nl_
logo nix
Share This