JP. Chenet terug in Nederland met vertrouwde uitstraling en nieuwe wijnen!
De meest iconische Franse wijn, JP. Chenet, ooit bekend geworden vanwege de karakteristieke fles met schuine hals, maakt een revival in Nederland. De wijn werd 30 jaar geleden door product placement in Goede Tijden Slechte Tijden een hit. De opvallende fles met schuine hals werd enkele jaren vervangen door een rechte hals, maar vanaf week 42 zijn de rode, witte en rosé wijnen weer met schuine hals te vinden, exclusief bij Dirk van den Broek. Voorlopig is Dirk van den Broek de enige supermarktketen die de beroemde schuine hals terugbrengt naar de Nederlandse wijnschappen, en dat voor een aantrekkelijke prijs van slechts €4,99!
Vernieuwde range, met twee nieuwe stijlen
De vertrouwde varianten Cabernet-Syrah, Chardonnay-Colombard en Grenache-Cinsault keren terug in hun originele fles, met dezelfde goede kwaliteit. Daarnaast introduceert JP. Chenet twee nieuwe stijlen op de Nederlandse markt, die perfect inspelen op de smaak van de hedendaagse wijnliefhebber: Merlot en Sauvignon Blanc.
Een merk dichterbij de consument
Met deze herintroductie wil JP. Chenet benadrukken waar het altijd al voor heeft gestaan: toegankelijke wijnen van goede kwaliteit, die uitnodigen tot samen genieten. Het merk blijft zijn erfgoed trouw en brengt de iconische fles opnieuw onder de aandacht van zowel zijn huidige clientèle als een nieuwe generatie wijnliefhebbers.
Een iconische terugkeer, aangestuurd door Dirk van den Broek en de vraag van de consument
De terugkeer van JP. Chenet met schuine hals is geen toeval. Dirk van den Broek heeft zelf actief gevraagd om de iconische fles opnieuw naar Nederland te halen. De supermarktketen toont aan dat het luistert naar de wensen van zijn klanten en unieke, aantrekkelijke producten weet te herkennen.
“Met de terugkeer van de iconische fles met schuine hals, vertrouwde kwaliteit en twee nieuwe wijnprofielen markeren JP. Chenet en Dirk van den Broek een frisse, toegankelijke en smaakvolle start op de Nederlandse wijnmarkt. Toegankelijk, herkenbaar en vol van smaak – kwaliteitswijn is weer voor iedereen binnen handbereik,” aldus Dirk van den Broek.